Ciekawostki

Dekoracja światłem

Organizacja każdej imprezy to nie lada wyzwanie. Organizacja wesela to czasem dwuletni czas przygotowań dla narzeczonych oraz ich rodziców. Tak dużo spraw do zorganizowania, wybrania, począwszy od tych najważniejszych jak miejsce przyjęcia weselnego po mniej istotne, jak kolor serwetek na stołach.  Natłok tych wszystkich spraw powoduje iż oświetlenie na wesele często nie zwraca uwagi organizatorów lub jest powierzane przypadkowym osobom, jak np.  zespołowi, który „ma jakieś tam światełka”. Dlatego też sale weselne często wieją szpitalnym klimatem białych, nieprzyjemnych ścian lub migoczą gdzieniegdzie światłem kolorofonów z lat 90-tych. A przecież odpowiednie światło to podstawa sukcesu każdej imprezy! To oświetlenie tworzy klimat i dobry nastrój.  Przy jakim świetle lubicie spędzać wieczory, czy włączacie żyrandol, czy może nastrojowe lampki? Jeżeli zależy Wam na wyjątkowym klimacie Waszej imprezy, jeżeli chcecie podkreślić charakter sali i stworzyć nastrój sprzyjający dobrej zabawie zaplanujcie również oświetlenie sali. Dekoracja światłem sprawi, że  impreza na długo pozostanie w Waszej pamięci i Waszych gości! Serdecznie zapraszamy - wycena oświetlenia sali jest bezpłatna. Działamy na terenie województw: mazowieckie, łódzkie, możemy dojechać również w każde miejsce w Polsce.


Atrakcje weselne

Każdy pragnie, aby jego przyjęcie weselne było wyjątkowe dla niego i zaproszonych gości. Każdy pragnie dobrej zabawy, ale też miłego zaskoczenia swoich gości. W tym celu Młodzi długo przygotowują swój pierwszy taniec, który często jest przepięknym pokazem ich wytrwałej pracy nad swoimi umiejętnościami tanecznymi. Jeżeli dołożymy do tego ciężki dym i oświetlenie parkietu  taniec jest niesamowity i wzbudza w gościach głośny okrzyk „wow”, gdyż wygląda na taniec w chmurach-dym unosi się zaledwie kilkanaście centymetrów nad podłogą, tworząc wraz  z oświetleniem niesamowity efekt wizualny.  Dym daje również Młodym poczucie komfortu , gdyż może być zasłoną do pomylonych kroków. Dym jest skondensowaną parą wodną, po skończonym pokazie „rozpływa się” nie wzbudzając czujek przeciwpożarowych.  Chcecie więcej atrakcji? Fotobudka świetnie uatrakcyjni każde przyjęcie.  Zabawne gadżety rozweselają gości, a zdjęcia są wspaniałą pamiątką dobrej zabawy, przydadzą się również do księgi gości. Gwarantujemy bardzo duży wybór gadżetów i rekwizytów:  kapeluszy, peruk, okularów, masek itp. Dzięki specjalnemu ekranowi możemy przenieść Was w różne miejsca na ziemi, możliwość wyboru tła oraz personalizacji np.: Wesele Ani i Pawła.  Nasza Fotobudka to również Gifbudka, która tworzy animowane zdjęcia tzw.GIF-y. Zabawne pozy, niepohamowany śmiech podczas weselnego bratania się, śmieszne grymasy na twarzy i lekkie wygibasy, tak aby stworzyć chwilę niepowtarzalnej zabawy dla gości weselnych – animacje GIF to minimum słów a maksimum zabawy! Gifa możecie przesłać na swój telefon lub skrzynkę pocztową i dalej swoim znajomym, rodzinie, udostępnić na portalu społecznościowym.  Nad obsługą fotobudki/gifbudki czuwa zazwyczaj asystent.  Działamy na terenie województw: mazowieckie, łódzkie, możemy dojechać również w każde miejsce w Polsce.


Wesele bez disco polo, czy to możliwe!?

Wesele w dobrym tonie, czyli jak zorganizować wesele bez disco polo.
Wielu wesele kojarzy się z przyśpiewkami, muzyką disco polo, oczepinami ze sprośnymi zabawami typu przebijanie balonów w dwuznacznych pozycjach, jednym słowem z kiczem i obciachem . Tymczasem Wy pragniecie czegoś innego ,fajnej zabawy, ale utrzymanej w dobrym stylu.
Jak to zrobić?
Po pierwsze musicie znaleźć  dj-a, który muzyki disco polo nie gra. I nie chodzi o to , że takiej muzyki może nie zagrać, jeżeli macie taką wolę, tylko po prostu takiej muzyki nie ma i nie zamieni  Waszej imprezy w „szaloną” hulankę według własnego pomysłu lub próśb wujka Heńka.  Wybrany przez Was dj powinien mieć  ogromny zasób innej muzyki, która świetnie sprawdza się na weselach i zazwyczaj zaspakaja gusta gości, którzy lubią discopolowe klimaty. Sięga wówczas po nagrania naszych rodzimych folkowych zespołów takich jak Enej, Brathanki, Golec Orkiestra, Zakopower, Kayah i Bregović. W repertuarze polskich i zagranicznych zespołów jest cała masa hitów i złotych przebojów, które rozbawią gości tak, że żadne miejsce na parkiecie nie pozostanie puste.  Można tutaj wymienić chociażby Marylę Rodowicz, Krzysztofa Krawczyka, Abbę, Boney M, czy Modern Talking. Jeżeli dołożymy do tego rockandroll, muzykę lat 60-tych i 70-tych czy też energetyczny pop lat 80 dobra zabawa gwarantowana!
A co zrobić ze wspomnianym wujkiem Heńkiem, który wesela bez muzyki disco polo nie uważa?
Podczas zaproszenia zasygnalizujcie gościom,  że Waszym zdaniem ta muzyka nie pasuje do Waszego przyjęcia, bo gustownie urządzone wnętrza , w których będzie odbywało się Wasze przyjęcie , eleganckie stroje wasze i waszych gości nijak się mają do muzyki jak z remizy.  Poproście o wsparcie waszych rodziców, dziadków, rodzeństwo. Jeżeli jednak podejrzewacie, że wujek Heniek może nie uszanować Waszej decyzji- szczególnie po kilku głębszych i namolnie będzie się domagał „Szalonej”, ustalcie wcześniej wspólnie z dj-em, które tytuły z repertuaru disco polo są dla Was akceptowalne. Kilka utworów nie wpłynie na jakość Waszego przyjęcia a ochroni je od afery z wujkiem w tle.
Jeżeli jeszcze zastanawiacie się, czy wybrać dj-a czy zespół , my podpowiadamy: dj-a! Zagra wszystko co tylko sobie zażyczycie i to w oryginalnej wersji. Dopasuje repertuar do wizji Waszego przyjęcia.  Jeżeli macie potrzebę muzyki na żywo to polecamy duet dj&saksofon. Dj gra lubiane przez Was kawałki a saksofonista dogrywa muzykę. Saksofonista, z którym współpracujemy jest również wodzirejem, który zabawi Waszych gości  z klasą, subtelnym poczuciem humoru,  bez żenujących kawałów i zabaw.
Gdzie gramy:  głównie Warszawa i województwo mazowieckie, ale możemy dojechać w każde miejsce w Polsce.